Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(8)
Forma i typ
Książki
(8)
Poradniki i przewodniki
(6)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(8)
Placówka
Wypożyczalnia dla dorosłych
(1)
Czytelnia dla dorosłych - wypożyczenie krótkoterminowe
(7)
Autor
Tracy Brian (1944- )
(3)
Bakalarska-Stankiewicz Justyna
(1)
Brown Joshua Morgan
(1)
Cieślak Piotr
(1)
Eyal Nir (1980- )
(1)
Hardy Benjamin
(1)
Hoover Ryan
(1)
Kucharczyk Anna
(1)
Lipa Michał
(1)
Portnoy Brian
(1)
Richards Carl (1972- )
(1)
Rojek Katarzyna
(1)
Sielicki Leszek
(1)
Sugiero Joanna
(1)
Sullivan Dan (1944- )
(1)
Thompson Mark
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(7)
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(7)
1601-1700
(1)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
400-301 p.n.e.
(1)
500-401 p.n.e.
(1)
600-501 p.n.e.
(1)
Kraj wydania
Polska
(8)
Język
polski
(8)
Odbiorca
Menedżerowie
(2)
Dorośli
(1)
Temat
Sukces
(3)
Bogactwo
(2)
Content marketing
(1)
Dobrostan psychiczny
(1)
Finanse osobiste
(1)
Inwestycje
(1)
Konsumenci
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Manipulacja (psychologia)
(1)
Marketing
(1)
Marketing cyfrowy
(1)
Marzenia
(1)
Milionerzy
(1)
Motywacja pracy
(1)
Nawyki
(1)
Nawyki konsumenckie
(1)
Oszczędności
(1)
Potrzeby niższego rzędu
(1)
Potrzeby wyższego rzędu
(1)
Pożądanie
(1)
Praca zespołowa
(1)
Przedsiębiorczość
(1)
Przedsiębiorczość (postawa)
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Relacje międzyludzkie
(1)
Sens życia
(1)
Sztuka wojenna
(1)
Techniki samopomocy
(1)
Zaangażowanie pracowników
(1)
Zarządzanie
(1)
Zarządzanie portfelem
(1)
Zarządzanie produktem
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Chiny
(1)
Gatunek
Poradnik
(7)
Antologia
(1)
Traktat
(1)
Wydawnictwo źródłowe
(1)
Dziedzina i ujęcie
Praca, kariera, pieniądze
(4)
Rozwój osobisty
(2)
Zarządzanie i marketing
(2)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Historia
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
8 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Content marketing : od strategii do efektów / Justyna Bakalarska-Stankiewicz. - Gliwice : Onepress Power, copyright 2023. - 199 stron : ilustracje ; 21 cm.
XXI wiek to epoka informacji. A może raczej, nadmiaru informacji i bodźców. Internet w coraz mniejszym stopniu jest źródłem cennej wiedzy, za to coraz bardziej przypomina śmietnik. Przyczyniają się do tego także marketerzy, którzy stale szukają skutecznych sposobów na przykucie uwagi odbiorcy. Nie jest to łatwe. Według niektórych źródeł sredni czas koncentracji internautów wynosi 8 sekund- to tyle, ile trwa utrzymanie uwagi przez złotą rybkę. Sposobem na zwiększenie zainteresowania internetowych "złotych rybek" miał być content marketing, czyli marketing treści.Jednak ten trend, realizowany w niewłaściwy sposób, nie prowadzi do osiągnięciazadawalających efektów. Zamiast tego powoduje jeszcze większy chaos komunikacyjny. Jak temu zaradzić? Tu z pomocą przychodzi Justyna Bakalarska-Stankiewicz, autorka książki, z której dowiesz się między innymi: czego content marketing może się nauczy c z oper mydlanych, dlaczego o swoim odbiorcy powinieneś myśleć jak o przyjacielu, czy content marketing sprzedaje, czemu panda, pingwin i koliber powinny mieć wpływ na twoją strategię, jak być smart przy określaniu celów w marketingu tre ści, w czym marketer powinien upodobnić się do Jezusa, czy twoja firma to Mędrzec czy Błazen, jak pisać do odbiorców, którzy nie czytają a także wielu innych rzeczy, dzięki którym stworzysz naprawdę skuteczną strategię contentmarketingową dla swojej firmy i marki osobistej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych - wypożyczenie krótkoterminowe
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Niektórzy lekarze w obliczu zagrożenia nie poddają się terapiom, które ordynują pacjentom. Podobnie jest z doradcami finansowymi - najczęściej nie korzystają z produktów, które polecają klientom. Sytuację komplikuje prosty, choć przemilczany fakt, że nie istnieje jedyny właściwy sposób inwestowania pieniędzy. Tymczasem decyzje o sposobie oszczędzania i inwestowania pieniędzy są niezwykle ważne. Od nich właśnie zależy przyszły dobrobyt Twój i Twoich bliskich. Ta niezwykła książka jest zbiorem esejów napisanych przez 25 prawdziwych mistrzów w dziedzinie zarządzania finansami, którzy zgodzili się opowiedzieć o tym, jak postępują z własnym kapitałem. Ci błyskotliwi menedżerowie portfeli, doradcy finansowi, inwestorzy kapitału wysokiego ryzyka i inni eksperci szczerze opowiadają o tym, w jaki sposób inwestują, oszczędzają, wydają, rozdają i pożyczają pieniądze. Dzielą się swoimi historiami. Są to opowieści o nadziei, frustracji, radości, walce, pragnieniu i rozwoju. Chwilami jest to trudna lektura, ale przynosi inspirację i demaskuje mity związane z pieniędzmi i bogaceniem się. Przekonuje, że sposób oszczędzania, wydawania i inwestowania jest ściśle powiązany z osobowością i wyznawanymi wartościami. Bo przecież nawet jeśli pieniądze szczęścia nie dają, mogą rozwiązać wiele problemów!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych - wypożyczenie krótkoterminowe
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Długie i częste wizyty na Facebooku, Twiterze czy YouTubie. Sprawdzanie poczty elektronicznej co kilkaminut. Nieustanne zerkanie na ekran smartfona, który przywarł do Twoich rąk jak tatuaż. Gra, nad którą spędzasz codziennie wiele godzin... Kieruje Tobą wewnętrzna potrzeba odczuwania-czegokolwiek i przez cały dzień-a być może nawet jej nie dostrzegasz. Jest dokładnie tak, jak ktoś sprytnie sobie zaplanował. Twoje działania zostały przewidziane i uprzedzone. Twoje nawyki-zaprogramowane i utrwalone. W przypadku wielu produktów czy usług wykształcenie nawyków u konsumentów staje się warunkiem przetrwania na rynku. Dzięki tej książce będziesz mógłwygrać walkę o uwagę użytkownika swojego produktu. Zyskasz głęboką wiedzę, zebraną na podstawie prac psychologów. Na tej bazie łatwo wypracujesz taktykę utrzymania władzy nad umysłami klientów. Dowiesz się, jakie cechy musisz nadać swojej ofercie, aby na dłużej zaskarbić lojalnośc uzytkowników i stworzyć produkt, który jest nieustannie potrzebny, od którego nie będzie można się oderwać.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych - wypożyczenie krótkoterminowe
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Power)
Dzięki książce dowiesz się między innymi: jak cieszyć się dotychczasowymi osiągnięciami, na czym polega filozofia Korzyści i dlaczego jest lepsza niż patrzenie na życie przez pryzmat Braków, jak uzyskać poczucie spełnienia i wewnętrznej satysfakcji, jak zamienić poczucie Braku na świadomośc Korzyści.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych - wypożyczenie krótkoterminowe
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych - wypożyczenie krótkoterminowe
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ukierunkowanie energii ludzi na osiąganie maksymalnej efektywności jest wyjątkową umiejętnością menadżerów. Kurczące się rynki, rosnąca konkurencja, wzrost wymagań klientów, wreszcie ciągły niedobór wysoko wykwalifikowanych i efektywnych pracowników wymuszają na firmach naukę uzyskiwania jak najlepszych efektów przy ograniczonych zasobach. Nie jest to łatwe zadanie, gdyż wiele osób ma tendencję do unikania wysiłku, a próba zaradzenia temu problemowi przez autorytarne wydawanie poleceń, groźby i krzyki jest z góry skazane na porażkę. Oto niezbędnik każdego lidera, który chce zainspirować swoich podwładnych do osiągnięcia maksymalnej efektywności. W kiążce wykorzystano wyniki badań z wielu dekad- stanowi więc ona wyczerpujące, a zarazem zwięzłe kompendium praktycznej wiedzy. Dowiesz się, jak tworzyć środowisko pracy oparte na zaufaniu, jak rozwiewać obawy i uwalniać potencjał pracowników. Przekonasz się, że poprawne wyznaczanie celów i zadań rządzi się kilkoma jasnymi zasadami, a odpowiednie dostrzeganie i nagradzanie wysiłku podwładnych dodaje energii każdemu członkowi zespołu. Nauczysz się także uaktywniać maksymalizujący produktywność tajemniczy "czynnik X"- dzięki niemu Twoi ludzie będą działać na najwyższych obrotach i realizować cele, które dziś wydają się nieosiągalne!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych - wypożyczenie krótkoterminowe
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Stwórz teraz wspaniałą firmę! Siedem etapów na drodze do wysokich zysków Czy teraz jest dobry moment na założenie własnej firmy? Świat biznesu, wstrząsany kolejnymi burzami, doświadcza gwałtownych turbulencji, co powoduje nieustanne zmiany uwarunkowań działalności gospodarczej. Konkurencja jest coraz bardziej zacięta i zdeterminowana, a wyzwania okazują się większe i trudniejsze. A zatem, jeśli chcesz stworzyć własną firmę, musisz zapewnić jej odporność na wstrząsy ekonomiczne i potencjał, by mogła zdobyć szczyt w swojej branży. Tylko jak w praktyce osiągnąć tak ambitny cel? Podpowiedź znajdziesz w tej książce. Zawiera ona siedem sprawdzonych zasad, które pozwalają poprawić funkcjonowanie każdej firmy działającej w dowolnej branży. Dowiesz się, jak inspirować, przyciągać i zatrzymywać przy sobie wspaniałych ludzi, pisać niezawodny biznesplan, identyfikować wymagania rynku, tworzyć wyróżniający się plan marketingowy, przywiązywać klientów do siebie i stale poprawiać ich obsługę. Nauczysz się szeregu prostych, praktycznych i skutecznych metod doskonalenia przywództwa, sprzedaży i marketingu, dzięki którym możesz budować świetną firmę w dowolnej branży i stawiać czoło każdej konkurencji. W książce między innymi: jak wykreować siebie na znakomitego lidera i otoczyć się wspaniałymi ludźmi; jakie znaczenie ma dobre planowanie, w tym plan marketingowy; jak zdobyć wiarygodność na rynku; na czym polega kreowanie procesu sprzedaży; jak osiągnąć doskonałość w tworzeniu pozytywnych wrażeń klienta.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych - wypożyczenie krótkoterminowe
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Sztuka wojny / Sun Tzu, Sun Pin ; przekład: Dariusz Bakalarz. - Wydanie III. - Gliwice : Onepress Power, copyright 2022. - 318, [2] strony : mapa ; 22 cm.
Chińskie traktaty zawierające zasady taktyki i strategii skuteczne nie tylko w wojsku, ale również w interesach i życiu osobistym. Niewiarygodne, że zasady i metody konfrontacji z przeciwnikiem znane w odległej epoce i zupełnie innej cywilizacji z powodzeniem znajdują zastosowanie również dzisiaj. Sztuka wojny Sun Tzu i Metody wojskowe Sun Pina przedstawiają zbiór zaleceń i rad dla każdego, kto dowodzi ludźmi, stawia czoła wyzwaniom i walczy o pozycję dla siebie i swoich podwładnych.zawarta w tej książce wiedza nie wymaga naukowego przygotowania i jest przystępna dla każdego czytelnika. Słowa chińskich mędrców opatrzone zostały komentarzami zawierającymi wyjaśnienia trudniejszych fragmentów, opisami kontekstu sytuacyjnego i propozycjami zastosowania ich interpretacji w sytuacjach życia codziennego.O skuteczności ponadczasowych chińskich nauk wiedzą azjatyccy politycy, biznesmeni i wojskowi od dwu i pół tysiąca lat. W XX wieku, po przegranej wojnie w Wietnamie, przekonały się o niej również Stany zjednoczone, gdzie od kilkudziesięciu lat wykłada się wiedzę Sun Tzu i Sun Pina na uczelniach wojskowych.Opanowanie skutecznych strategii przydaje się nie tylko na wojnie, ale również na co dzień. Nauki Sun Tzu nadają się do zastosowania w negocjacjach, windykacjach, marketingu, reklamie, sporcie, walce z konkurencją, zarządzaniu ludźmi i obronie własnych interesów.Te traktaty uczą zwyciężać.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 355 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej